Aside

Այս բանաստեխցությունից  հաասկացա որ հայրենիքին կարոտ եր երազում էր  ամպեր մանկական աչերի նման երազում էր կապույտ լճերի  ձունապատ լեռների մաին, լսում էր լճի մրմնջոցի ձայնը 

Aside

22.11.2013

классная работа

Осень. Высоко в небе лЕтят журавои. ПЕчально кричат птицы. Они прОщаются с родиной. Журавли будут зИмовать в теплой АфрикЕ. ВесНой они вернутся на родину.
2. кагда ето было?
куда пошли малчики?
что надел Ваня?
куда упал?
кто пришол?
куда отвезле?
3.После уроков мы пОшли в лес на прогулку как крАсиво зимой в лЕсу мы котались на санках играли в снИжки.

Aside

Լսողական զգայարան-ականջ

Զույգ օրգաններ են:Ականջները կազմված են երեք բաժիններից.1.արտաքին ականջ,2. միջին ականջ,3. ներքին ականջ:Արտաքին ականջը կազմված է ՝ ականջախեցուց և արաքին լսողական անցուղուց:Անցուղին վերջանում է թմբկաթաղանթով:Միջին ականջում գտնվում են լսողական երեք ոսկրիկները:Ներքին ականջում գտնվում է խխունհջը:Սա նաև մեր հավասարակշռության օրգանն է:

Aside

 

Հարցաթերթիկ /6-րդ դասարան/
1. Կարդա առակը և վերնագրիր: Կերակուրը
Առյուծը, արջը և գայլը միասին ասացին մի անգամ.
-Մենք ինչու՞ ենք հում ուտում մեր որսը: Մարդկանցից մեկին բռնենք, որ իրենց օրենքի համաձայն, կերակուր պատրաստի մեզ համար մեր որսից:
Եվ բռնեցին և կարգադեցին խոհարար:
Մարդը նեղվելով նրանց ձեռքի տակ մնալուց՝ հնար մտածեց նրանցից ազատվելու: Ճեղքեց մի մեծ գերան և նրա ամեն կողմում սեպեր դնելով, ասաց առյուծինև մյուսներին.
-Օգնեցեք ինձ ճեղքելու այս փայտը: Դրեք ձեր ձեռքերը ճեղքվածքի մեջ և ձգեցեք:
Երբ նրանք դրին ձեռքերը, մարդը դուրս քաշեց սեպերը: Գազանները մնացին կաշկանդված:Այդ ժամանակ մարդը կացինն առավ և ասաց.
– Նախ առյուծից սկսենք:
Ասաց և ջարդեց բոլորին:

Ա. Քո կարծիքով որն է այս առակի ասելիքը:
Որ կենդանին չի կարող մարդու սարքածով ուտի։
Բ. Բնութագրիր մարդուն:
Մարդը խելացի էր։

2.Բացատրի’ր հետևյալ դարձվածքները և գործածիր նախադասությունների մեջ :
Սիրտն ահ ընկնել-սիրտը վախ ընկնի.
Հոգին ավանդել-
Գլուխ տալ— կռվել
Աչքը ջուր կտրել-լացել
3.Ծաղիկ արմատով կազմել նոր բառեր, որոնցում արմատը լինի և՛ սկզբնաբաղադրիչ, և՛ վերջնաբաղադրիչ: Ծաղկաման, ծաղկանոց, ծաղկային, ծաղկում, ծաղկամբ, ծաղկահոտ, արքայածաղիկ, բազմածաղին։

4..Բացատրի’ր տրված համանունները և գործածիր նախադասությունների մեջ:
Այր, մարտ, հոր, անտառ, արի:
Այր-տղամարդ քարանդավ
մարտ— ամիս, մարտ
անտար-տառ, բուսական
արի-քաջ,
5.Տրված բառերը կազմող մասերն առանձնացրո’ւ, արմատներն ներկիր դեղին գույն, իսկ ածանցները՝ կանաչ:
արմատ Օդ ածանց ային, արմատ գր ածանց ավոր, արմատ ձի ածանց ուկ, արմատ գորգ ածանց ագործ, ա
դժբախտ, արմատ փոխ ածանց տնօրեն, արմատ նախ ածանց աբան, արմատ արտա ածանց դրանք, արմատ թիկն ածանց եղ, արմատ գով ածանց ելի,արմատ արաբ ածանց երեն:

6. Պատմիր քո դպրոցի մասին:

Իմ դպրոցը շատ լավնե մենք աշխատում ենք նոդբուքերով մեզ դա շատ է դուր գալի մեր գրատաղտակները ելեկտրոնային են մենք բեռ չենք բերում ընդամենը նոդբուք մեր դպրոլի շատ տոներ կա դիջիտեք իս հոկտեմբերի 31ին լինելու է անգլական հելովինը մեր դուպրոցում նաև կարելի է բոլոր երկրներից սովորել մեր ելրկտրոնաին հասցեին տնայինը ուղարկում էն և ահա դու անու հետ ես ուղարկու.

Aside

Լինում է չի լինում մի մարդ հետաքրքիր մարդ նա յուրահատուկ է լինում երբ քնում է  մաղճակալը ճռում եր նա նա արթրանում էր և գոռոցը քցում երբ մեկը  ծիծաղելի բան է ասում նա ծիծաղելու տեղը հռհռում է ցուռտ է լինում դռդռում է երեխաների վրա ջղայնանալու ժամանակ քտթի տակ կռկռում է:

Aside

Աշոտը գնչուակաների ցեղիցեր նա ապրումեր Վրաստանում այնտեղ  սեպտեմբերին անձրեվներ էր աննթաթ մի հանկարծակի մի օր արև էր Աշոտը սիրում էր ձիարշավել նա գնում էր ձիարշավի պարապունքի  այդ օրը երբ արև էր նա հոգնել էր  քնել հետո արտնացավ տեսավ նա ուշանում էր  և վազեց պարապունքի նա րոպեական ուշանում էր և նա գնալուց տեսավ հիանալի եական ծիածանը ծիածանը:

Aside

Ես գնում եմ դպրոց :  վերադառնում եմ տուն դասերս կատարում եմ և գնում եմ նկարչության : Նկարչությունից հետո գալիս եմ  տուն հաց եմ ուտում , հեռուստացուց եմ նայում գնում քնելու: 

Aside

Կար չկար մի դարբին ես դարբինը ուներ մի կին  ու մի արեստանոց ամեն շաբաթ գնումեր աշատաննքի գալիս երբեմն մի քանի սերմ գնում տանում այգում ցանումմի օր իրենց քաղաքի թագավորըը վորոշեց տեսնել ամենալավ այգին ումնէ որ իր ագին դարցնի հրաշք նայոմ է նայում աչքը գցում այն կողմ և տեսնու հրաշք աչկին չի հավատում գնոի ասում այս ում հրաշքն է իմ մեծն պայծառաքայլություն ասում է քո ընտանիքը հավաքի և արի իմ պալատ այո մենք իմա կգանք հետոնրանք գնում են իր ճղրտված շորերով գնում է թագվորի մոտ թագավորը տեսնում քիչ էր մնու մահանար հրամայում է որ իր շորերից հագցնելհետո եկավ թագավորի մոտ թագավորը ասում է ինչ անել նա անցնում է աշխատանքի երբ հարստանում է իրկնոճ Մրգարիտայի երազանքը կատարրոմ կենդանի գում նրան և իրենց բբոլոր խնդիրները լուծոմ: