Այս բանաստեխցությունից հաասկացա որ հայրենիքին կարոտ եր երազում էր ամպեր մանկական աչերի նման երազում էր կապույտ լճերի ձունապատ լեռների մաին, լսում էր լճի մրմնջոցի ձայնը
Archives
22.11.2013
классная работа
Осень. Высоко в небе лЕтят журавои. ПЕчально кричат птицы. Они прОщаются с родиной. Журавли будут зИмовать в теплой АфрикЕ. ВесНой они вернутся на родину.
2. кагда ето было?
куда пошли малчики?
что надел Ваня?
куда упал?
кто пришол?
куда отвезле?
3.После уроков мы пОшли в лес на прогулку как крАсиво зимой в лЕсу мы котались на санках играли в снИжки. ∞
Լսողական զգայարան-ականջ
Զույգ օրգաններ են:Ականջները կազմված են երեք բաժիններից.1.արտաքին ականջ,2. միջին ականջ,3. ներքին ականջ:Արտաքին ականջը կազմված է ՝ ականջախեցուց և արաքին լսողական անցուղուց:Անցուղին վերջանում է թմբկաթաղանթով:Միջին ականջում գտնվում են լսողական երեք ոսկրիկները:Ներքին ականջում գտնվում է խխունհջը:Սա նաև մեր հավասարակշռության օրգանն է: ∞
Հարցաթերթիկ /6-րդ դասարան/
1. Կարդա առակը և վերնագրիր: Կերակուրը
Առյուծը, արջը և գայլը միասին ասացին մի անգամ.
-Մենք ինչու՞ ենք հում ուտում մեր որսը: Մարդկանցից մեկին բռնենք, որ իրենց օրենքի համաձայն, կերակուր պատրաստի մեզ համար մեր որսից:
Եվ բռնեցին և կարգադեցին խոհարար:
Մարդը նեղվելով նրանց ձեռքի տակ մնալուց՝ հնար մտածեց նրանցից ազատվելու: Ճեղքեց մի մեծ գերան և նրա ամեն կողմում սեպեր դնելով, ասաց առյուծինև մյուսներին.
-Օգնեցեք ինձ ճեղքելու այս փայտը: Դրեք ձեր ձեռքերը ճեղքվածքի մեջ և ձգեցեք:
Երբ նրանք դրին ձեռքերը, մարդը դուրս քաշեց սեպերը: Գազանները մնացին կաշկանդված:Այդ ժամանակ մարդը կացինն առավ և ասաց.
– Նախ առյուծից սկսենք:
Ասաց և ջարդեց բոլորին:
Ա. Քո կարծիքով որն է այս առակի ասելիքը:
Որ կենդանին չի կարող մարդու սարքածով ուտի։
Բ. Բնութագրիր մարդուն:
Մարդը խելացի էր։
2.Բացատրի’ր հետևյալ դարձվածքները և գործածիր նախադասությունների մեջ :
Սիրտն ահ ընկնել-սիրտը վախ ընկնի.
Հոգին ավանդել-
Գլուխ տալ— կռվել
Աչքը ջուր կտրել-լացել
3.Ծաղիկ արմատով կազմել նոր բառեր, որոնցում արմատը լինի և՛ սկզբնաբաղադրիչ, և՛ վերջնաբաղադրիչ: Ծաղկաման, ծաղկանոց, ծաղկային, ծաղկում, ծաղկամբ, ծաղկահոտ, արքայածաղիկ, բազմածաղին։
4..Բացատրի’ր տրված համանունները և գործածիր նախադասությունների մեջ:
Այր, մարտ, հոր, անտառ, արի:
Այր-տղամարդ քարանդավ
մարտ— ամիս, մարտ
անտար-տառ, բուսական
արի-քաջ,
5.Տրված բառերը կազմող մասերն առանձնացրո’ւ, արմատներն ներկիր դեղին գույն, իսկ ածանցները՝ կանաչ:
արմատ Օդ ածանց ային, արմատ գր ածանց ավոր, արմատ ձի ածանց ուկ, արմատ գորգ ածանց ագործ, ա
դժբախտ, արմատ փոխ ածանց տնօրեն, արմատ նախ ածանց աբան, արմատ արտա ածանց դրանք, արմատ թիկն ածանց եղ, արմատ գով ածանց ելի,արմատ արաբ ածանց երեն:
6. Պատմիր քո դպրոցի մասին:
Իմ դպրոցը շատ լավնե մենք աշխատում ենք նոդբուքերով մեզ դա շատ է դուր գալի մեր գրատաղտակները ելեկտրոնային են մենք բեռ չենք բերում ընդամենը նոդբուք մեր դպրոլի շատ տոներ կա դիջիտեք իս հոկտեմբերի 31ին լինելու է անգլական հելովինը մեր դուպրոցում նաև կարելի է բոլոր երկրներից սովորել մեր ելրկտրոնաին հասցեին տնայինը ուղարկում էն և ահա դու անու հետ ես ուղարկու.
Լինում է չի լինում մի մարդ հետաքրքիր մարդ նա յուրահատուկ է լինում երբ քնում է մաղճակալը ճռում եր նա նա արթրանում էր և գոռոցը քցում երբ մեկը ծիծաղելի բան է ասում նա ծիծաղելու տեղը հռհռում է ցուռտ է լինում դռդռում է երեխաների վրա ջղայնանալու ժամանակ քտթի տակ կռկռում է:
Աշոտը գնչուակաների ցեղիցեր նա ապրումեր Վրաստանում այնտեղ սեպտեմբերին անձրեվներ էր աննթաթ մի հանկարծակի մի օր արև էր Աշոտը սիրում էր ձիարշավել նա գնում էր ձիարշավի պարապունքի այդ օրը երբ արև էր նա հոգնել էր քնել հետո արտնացավ տեսավ նա ուշանում էր և վազեց պարապունքի նա րոպեական ուշանում էր և նա գնալուց տեսավ հիանալի եական ծիածանը ծիածանը:
Ես գնում եմ դպրոց : վերադառնում եմ տուն դասերս կատարում եմ և գնում եմ նկարչության : Նկարչությունից հետո գալիս եմ տուն հաց եմ ուտում , հեռուստացուց եմ նայում գնում քնելու:
http://www.youtube.com/watch?v=uVCZDOOVtX4
К о т я т а
Скажи ты нашей тётке:
Мы круглые сиротки,
Изба у нас без крыши,
А пол прогрызли мыши,
А ветер дует в щели,
А хлеб давно мы съели…
Скажи своей хозяйке!
Կար չկար մի դարբին ես դարբինը ուներ մի կին ու մի արեստանոց ամեն շաբաթ գնումեր աշատաննքի գալիս երբեմն մի քանի սերմ գնում տանում այգում ցանումմի օր իրենց քաղաքի թագավորըը վորոշեց տեսնել ամենալավ այգին ումնէ որ իր ագին դարցնի հրաշք նայոմ է նայում աչքը գցում այն կողմ և տեսնու հրաշք աչկին չի հավատում գնոի ասում այս ում հրաշքն է իմ մեծն պայծառաքայլություն ասում է քո ընտանիքը հավաքի և արի իմ պալատ այո մենք իմա կգանք հետոնրանք գնում են իր ճղրտված շորերով գնում է թագվորի մոտ թագավորը տեսնում քիչ էր մնու մահանար հրամայում է որ իր շորերից հագցնելհետո եկավ թագավորի մոտ թագավորը ասում է ինչ անել նա անցնում է աշխատանքի երբ հարստանում է իրկնոճ Մրգարիտայի երազանքը կատարրոմ կենդանի գում նրան և իրենց բբոլոր խնդիրները լուծոմ: